Nog 4 weken.. - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jill Greijn - WaarBenJij.nu Nog 4 weken.. - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jill Greijn - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken..

Door: Jill Greijn

Blijf op de hoogte en volg Jill

05 Januari 2014 | Nederland, Maasbree

Hallo allemaal,

Op verzoek van n aantal mensen ga ik ook een reisblog bij houden tijdens mijn afstudeerstage in Gambia!
Ik ben nu maar al vast begonnen, hihi.

Wow, DE vertrekdatum komt nu wel echt in zicht want vandaag over precies 4 weken vertrekken we al naar Gambia.
Vandaag hebben we de tweede barreldag gehad met iedereen die mee gaat naar Gambia. Tijdens deze dag kregen meer informatie over de reis en het verblijf en hebben we ook nog allemaal met de auto's gereden over n crossbaan, dat was vet. Overal lag modder en los zand, dus er was niet meer te zien dat ik gister de auto gepoetst had, haha!
Er werden spullen verdeeld die mee moeten met de reis, bijvoorbeeld gebreide dekens om in Gambia aan de lokale bevolking af te geven en de dozen die studenten van onze school hebben gevuld met spullen voor de kinderen van de basisscholen, echt tof!
Door dit alles komt het wel echt allemaal dichtbij, SPANNEND!!
Maar heb er wel heeeel veel zin in!

De voorbereidingen zijn nog in volle gang:
- spullen verzamelen voor onderweg.
- inkopen doen.
- mp3 vol zetten met leuke muziek waar ik t 3 weken mee uit hou.
- formulieren uitprinten etc.
- Malariapillen halen.
Ja ik ben nog niet klaar, maar beetje bij beetje gaat t lukken!

We hebben trouwens als sponsoractie wafels verkocht, en dat liep goed!
Op n kerstmarkt hier in het dorp gestaan, 600 wafels verkocht!!
Met z'n tweeën non-stop met 2/3 wafelpannen gebakken terwijl mam non-stop beslag aan het maken was! Aan het einde van de dag was ik zelf bijna n wafel, hihi.
Bij deze wil ik ook iedereen alvast heel erg bedanken voor de steun!!

Zoooo.. dit eerste verslag was wel lang genoeg he?
Ik zorg dat er binnekort weer eentje komt zodat jullie kunnen zien hoe het met de voorbereidingen en de zenuwen zit.....

Heel veel groetjes!

  • 05 Januari 2014 - 20:34

    Geertje:

    Ik ga je blog lezen en bijhouden Jill!

    Heeeeeeel veel plezier en succes!
    Het is zo'n ontzettend gave, mooie ervaring die je nooit meer zult vergeten...

    xx

  • 15 Januari 2014 - 05:50

    Milly:

    good bezig Jill,gaon dich netuurlik auk volgen.
    xxmam

  • 19 Februari 2014 - 11:06

    Ger:

    laatste bericht 19 febr, aangekomen in Mauritanie kort verslag veel zand weinig huizen mensen in kleine huisjes alles goed. vandaag weer verder, lieve gr. Ger x Ik dacht jullie auto gezien te hebben op deze rustdag, met de mensen er omheen. heel bijzonder !!!Kun je er nog wel van genieten, Het is heel veel en zoveel indrukken, Schrijf alles op en zorg voor je geld en waarde spullen. gr. Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 33000

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2017 - 01 Februari 2018

Afstudeerstage Paramaribo

02 Februari 2014 - 14 April 2014

Afstudeerstage Gambia

Landen bezocht: