Uren aftellen.. - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jill Greijn - WaarBenJij.nu Uren aftellen.. - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jill Greijn - WaarBenJij.nu

Uren aftellen..

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

01 Februari 2014 | Nederland, Maasbree

Hoihoi,

Dit is waarschijnlijk mijn laatste reisverslag vanuit Nederland.. Ik kan de uren af gaan tellen, want morgen rond deze tijd zijn we al een heel eind onderweg!

Gisteravond wist ik dat oma, oom, tante, neefje en nichtje langskwamen.. Maar toen stond ineens de hele familie op de stoep en een heel aantal vrienden!! Superleuk!
Dit had mam samen met mijn zusje geregeld, echt superlief!
Ik had dat echt niet verwacht dus dat maakte t extra leuk.
Toen had pap ook nog een verrassing op de computer: de familie van paps kant hadden allemaal een filmpje gemaakt voor mij om mij succes te wensen! Ook echt suuuperlief!! Was een kei gezellige avond, verschillende overlevingspakketten gekregen en Last-minute sponsoring! Dus bij deze nogmaals, BEDANKT voor het top verrassingsafscheidsfeestje!!!

Heb net met mam tenue's van de voetbalclub gesorteerd in kleinere tassen zodat er zoveel mogelijk mee kan in de auto's morgen. Zo nog ff de laatste dingen inpakken en dan is t klaar!!

Vanavond 'laatste avondmaal', gezellig eten met t gezin bij de Griek, jamjamm!
Daarna lekker thuis nog ff rustig bankhangen want morgen om 10.30 zijn we aanwezig in Bakel voor het vertrek, en man wat hebben we er zin in!!

Ik hoop dat de internetverbinding het toelaat om af en toe een reisverslag erop te zetten, maar doe mijn best!!

Ik ga trouwens proberen of ik de foto van de route, en hoeveel km we per dag afleggen toe kan voegen. >> GELUKT!

Heel veel groetjes,
Jill

  • 01 Februari 2014 - 16:53

    Ilse:

    Wat super zeg dat dat allemaal voor je geregeld is. Wat lief ook, ik wil je vanaf deze kant onwijs veel plezier toewensen en geniet wat er allemaal om je heen gebeurd, want voor je het weet is het allemaal al weer voorbij.. Lieve groetjes

  • 01 Februari 2014 - 17:11

    Annie Beurskens:

    Heey Jill ,

    Ik vind het nu al superleuk om je verslagen te lezen , we gaan je zeker volgen .
    We wensen jou en je reisgenoten een veilige rit , luister naar je eigen gevoel , en geniet van alles !
    Eet smakelijk bij de Griek ,en geniet van je laatste ( voorlopige ) avondje bankhangen .

    Groetjes en liefs ook van Wien


  • 01 Februari 2014 - 21:51

    Jacqueline Leenders:

    Heey Jill,

    Een geweldige levenservaring staat jou te wachten.
    Geniet ervan, een heeeele goede reis toegewenst!

    groetjes Sjaak en Jacqueline

  • 01 Februari 2014 - 21:52

    Judith:

    Ha Jill...geniet van je avontuur! Groetjes René & Judith

  • 01 Februari 2014 - 22:08

    Jill Greijn:

    Dankjewel allemaal voor t medeleven!! Ik ga jullie proberen op de hoogte te houden! En rené en Judith, nog bedankt voor t leuke filmpje!

  • 02 Februari 2014 - 12:01

    Jac :

    Jill, Namens alle MVC'19 leden een mooie reis gewenst. Ik zie de foto's van de voetballertjes wel naar mij toekomen.
    Groetjes,
    Jac.

  • 02 Februari 2014 - 20:41

    Gerda Van Hout:

    ha jill,

    al goed op weg,
    geniet ervan. we zullen regelmatig even checken hoever jullie zijn en hoe dat jullie de vele verschillende indrukken ervaren.
    gr, gerda en julion

  • 02 Februari 2014 - 21:41

    2 Febr. Ger:

    Het afscheid was overweldigend. We hebben echt genoten van al die valgepakte auto,s en het enorme afscheid van de mensen die allemaal jullie een hart onderde riem wilde steken voor de goed reis en de goede afloop. gr. Ger xx

  • 03 Februari 2014 - 09:34

    Ger:

    De eerste dag zit erop. heb veel aan je gedacht vannacht maar ik denk dat je lekker geslapen hebt naar zo,n reis. gaaje goed , Lange dag doei Ger xx

  • 04 Februari 2014 - 11:54

    Ger:

    Ik heb nog geen reactie voor je ben nog wel steeds met jullie op weg en speciaal met jou. Zit je al over div. grenzen, ja dat moet haast wel. Vandaag Marocco, als ik goed je reis staten heb gezien. Hopelijk krijg je al deze berichtjes door en dat wil zeggen, een Lach en een groet uit het Moederland. Geniet van alles ook al zullen veel dingen heel apart aan je over komen. Je bent ook Heel apart onderweg. dag Meid gr. aan je medeweg gebruikers daaaaaaaaaaag xxx Ger

  • 08 Februari 2014 - 12:52

    Ger Heijnen Stoffels:

    Hoi Jill. Ik volg je zo best wel . Ik denk dat je nog geen Internet hebt kunnen vinden !
    Maar met mijn bescheiden mobieltje kan ik jullie toch volgen. Vandaag, als ik goed gekeken heb , komen jullie weer allemaal bij elkaar,.Maar ik dacht op de route wijzer te zien.Vel kilometers, Gaat het trouwens goed met die mOOie Rooie !!???Daar mag je wel trots op wezen. fijn, dat je geniet het is ook heeeeeeeeeeeel bijzonder, liefs Ger en je trouwe Wouter. doeg ger xxxx

  • 13 Februari 2014 - 17:02

    Wim Greijn:

    Hoi Jill

    Ben heel benieuwd naar jouw verslag over de reis door Marokko en wat je allemaal al hebt meegemaakt .

    Hier gaat alles prima zijn gangetje

    Heeeeel veeeeeel grrooooooooooooooeeeeeeeeeeeettttttttjjjjjjjjjjjeeeeeeeesssssssssss , Pap

  • 16 Februari 2014 - 08:51

    Ger Heijnen :

    vandaag de grens over en naarSenegal ??? Je laatste week en dan zien we wel verder gr. Gerxx

  • 18 Februari 2014 - 12:44

    Gerheiijnen:

    nog steeds geen verslag ???Hoe ken dat . Computers inleveren.iv.m Excursies. Hopelijk komt de mobiel weer op zijn plek terug. gr. Ger xxNog een paar Kilometers. Je bent de grootste van allemaal. Hoe ken dat nou, Ik vindt dat,,Goed zo Jill, deurgoan, Dit is ook geen Plat, nem ik aan. Je weet wat ik bedoel. groet Ger xx

  • 23 Februari 2014 - 08:58

    Gere:

    Ik las net dat jullie in Gambia aan gekomen zijn. Helemaal geweldig..Nu naar je werk plek, Alles gaat goed, dat is toch klasse werk of niet soms !!!lieve gr. Ger xx

  • 23 Februari 2014 - 10:11

    Ger:


    aan. Je weet wat ik bedoel. groet Ger xx





    23 februari 2014 08:58 | Door: gere

    Ik las net dat jullie in Gambia aan gekomen zijn. Helemaal geweldig..Nu naar je werk plek, Alles gaat goed, dat is toch klasse werk of niet soms !!!lieve gr. Ger xx

    net een belletje met je gedeeld, blijkt dat je net op de grens staat, dus nog ff wachten en de vlag in top.
    Jammer, wil zoveel aan je vragen, misschien krijg ik de gelegenheid nog wel. > Sterk en GAAF LIEFS GER XXX





    Reageer op dit reisverslag

    Naam (verplicht):

    E-mail adres

  • 25 Februari 2014 - 12:55

    Ger Heijnen:

    Onder een ander naamplaatje benje toch aangekomen. Je 06 is eventjes anders geworden proberen of je nu eindelijk op de plaats van bestemming bent. Heerlijk he !!. Vandaag kun je misschien al een beetje meer vertellen, hoe je reis was. Ik weet er toch wel een beetje van en kon het regelmatig volgen. Maar Jou Jill waar zit je, heb ik weinig aan gehad. Maar, als je verder zoekt krijg je de beloning. Ik heb je ook een paar keer op de foto,s gezien. gr. tot gauw,praats, Ger x

  • 28 Februari 2014 - 12:38

    Ger:

    Heerlijk Jill s.m.sjes gestuurd en kreeg het gevoel dat ze eindelijk op de plaats van bestemming is.
    Ze zal ook wel blij zijn, eindelijk al die Km opgevreten te hebben en dat alles zo bijzonder goed is verlopen. Eventjes geen Auto en geen kilometers. Ben ook heel benieuwd naar haar reisverslag. Vele verslagen gelezen, die bij een ander Team hoorde, maar wel dezelfde weg aflegde Spannend en goed verzorgt. Mijn bedoeling is; ieder dag een telefoontje of SM Sje te sturen en vragen te stellen.
    Haar Nummer is wel verandert en kreeg in het begin helemaal geen aansluiting ?? Het gaat nu beter.
    Hier is het bijna Zomer, alhoewel er Regen komt, jammer voor de Carnavals optochten. We zien wel.
    Van middag kippenboutjes van de Markt. Bon Appetit. Ger

  • 02 Maart 2014 - 10:10

    Ger:

    gisteren smsje gestuurd geen gehoor op gekregen. Jill vertelde wel Hora. Weekend. af ze nu de grote stad in gaat en de Mobiel thuis laat ?? De Telefoon geeft geen gehoor en komt niet op de plek van bestemming aan. Hopelijk heeft ze daar naar de zin en dat blijkt uit de verhalen die ze mij stuurt.
    Wouter geeft een uitvoerig verslag vanaf 18 Febr, t/m 27 Febr, Prachtig niet alles zo gemakkelijk als je het had voorgesteld, ander Land ander behoefte of gebrek aan kennis. Ze komen er wel uit. Veel succes allemaal gr. Ger Heijnen .

  • 08 Maart 2014 - 17:20

    Ger:

    wat ik nou niet begrijp ??? 3 weken lang ben ik jullie gevolgd en zo af en toe komt er een schijntje
    nieuws door. Steeds geeft ieder team wat ze beleefd hebben door , maar dan alleen wat hun Team betreft. Dat bericht heeft ook te maken met de andere teams. Dat het moeilijk is om kennis te maken , of te vinden onderweg naar een Internet Hotel of iets van dien aard ?? Begrijpelijk !! Dan de periode als alle teams op de plaats van bestemming zijn aangekomen, wonderlijk, zo,n voorspoedige
    reis gehad, met heel weinig tegen wind. Dit moet de Burger moed geven en je klaar maken voor de weken die komen gaan. Hopelijk, als buiten staander krijg ik of mijn Familie nog een heel zeer uitgebreid verslag van jullie enorme buiten gewone reis naar Gambia. Het was mijn reis , met jullie mee.
    VEEL GROETEN VAN EEN GEWOON GEINTERESSEERT MENS, succes, NU EN VOOR DE TOEKOMST. gER hEIJNEN STOFFELS. lIMBURG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1110
Totaal aantal bezoekers 32994

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2017 - 01 Februari 2018

Afstudeerstage Paramaribo

02 Februari 2014 - 14 April 2014

Afstudeerstage Gambia

Landen bezocht: