Nog n weekje.. - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jill Greijn - WaarBenJij.nu Nog n weekje.. - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jill Greijn - WaarBenJij.nu

Nog n weekje..

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

27 Januari 2014 | Nederland, Maasbree

Hoihoi!

Nu is t niet meer de weken aftellen.. maar de dagen!!
Aankomende zondag vertrek ik al vanuit Bakel, we moeten dan om 10.30 daar zijn, en om 12 uur vertrekken!
We kregen n mail waarin staat dat team Geel als eerste vertrekt: en laat ons nu net team Geel zijn.. spannend!

Ben net op school geweest voor de laatste dingen in te leveren en af te laten tekenen. Heb nu namelijk 4 van de 4 bp's (opdrachten van school) af! Dus kan met een gerust hart vertrekken! Als ik straks terug kom hoef ik alleen nog maar n project te doen, waarmee ik nu al halverwege ben, dus komt helemaal goed!!
En ik hoef dan nog maar 1x in de 2 weken naar school!

Overal waar ik nu kom zie ik mensen voorlopig voor de laatste keer, dus iedereen wenst me heel veel plezier en succes, echt heel lief!

Morgen voor de laatste keer stage, woensdagmorgen meelopen met een logopediste en dan nog n paar dagen vrij en echt mn koffer in gaan pakken!!

Ik ga zo mijn OV stopzetten en boodschappen doen voor onderweg!
Ja alles draait nu toch echt om Gambia en de reis!
Deze week afscheid nemen van iedereen.

Heel veel groetjes,
Jill

  • 27 Januari 2014 - 16:00

    Eugenie:

    Ha JIll,

    Idd weej zeen dich waarschienlik nimmer. Weej winse dich hieeeeel vuuuul succes, plezeer en veural vuul werkplezeer. Detse dao alle kiendjes vuul moogs beej bringe en 'nne haup levesplezeer moogs gaeve. Weej weite detse det wal kins en gluive den ok det det allemaol wal good kumpt. Riej veurzichtig en geniet van alles. haoj os wal geregeld oppe huugte zoedet Britt en Sil dich neet vergaete ;-)

    Groete van Peter en mich en 'nne dieke knoevel van Britt en Sil.

  • 27 Januari 2014 - 17:14

    Jill Greijn:

    Dankjewel!!!
    Huul vuul groetjes thoes, en ik probeer uch op dees manier zeker oppe hoegte te haoje!!

  • 27 Januari 2014 - 19:08

    Mia Janssen - Zetsen:

    Hoi Jill
    Ja het schiet nu echt op, geert en ik wensen jou heel veel succes en natuurlijk een goede reis lijkt me ontzettend leuk om zo iets mee te maken en zo kunnen we jou blijven volgen. Groetjes Geert en Mia

  • 30 Januari 2014 - 18:00

    Maritz En Rob:

    Zo, daar ga je dan Jill,

    Zet al je voelhoorns uit en geniet van de eerste tot de laatste minuut.
    Deze reis ga jij je hele leven met je meenemen.
    Ik ga je regelmatig lezen, ben heel benieuwd,
    Hier blijven verschrikkelijk veel mensen achter die met jou in gedachten meereizen, en bij jou in je hart, zeker weten.
    voor nu alles wat je nodig hebt, warme groet van ons Rob en Mariz

  • 30 Januari 2014 - 18:19

    Jill Greijn:

    Bedankt! Superlief dat jullie zo meeleven!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 33001

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2017 - 01 Februari 2018

Afstudeerstage Paramaribo

02 Februari 2014 - 14 April 2014

Afstudeerstage Gambia

Landen bezocht: